ربات ارسال پیام واتساپ 100% رایگان!

عمومیدر

ربات ارسال پیام واتساپ رو چطور میتونیم پیدا کنیم؟

آیا ربات رایگان واتساپ میتونه عملکردی مثل ربات‌های پولی داشته باشه؟ برای رسیدن به جواب این سوال‌ها، اول باید به این نکته توجه داشته باشیم که آیا امکان وجود ربات رایگان هست یا نه؟

ما تحقیقات زیادی در زمینه‌ی ربات‌های واتساپ انجام داده‌ایم که طبق اون تحقیقات، نمیتوان ربات‌ رایگان به‌درد بخور پیدا کرد. ما تمام دلایلی رو که ما رو به این نتیجه رسونده رو توی این مقاله جمع کرده‌ایم. توی این مقاله همراه ما باشین تا به جواب سوالای خودتون در مورد ربات رایگان واتساپ برسید.

ربات رایگان واتساپ

چرا ربات رایگان واتساپ نمی‌تواند وجود داشته باشد؟

دلایل زیادی وجود داره که وجود ربات‌های رایگان رو غیر ممکن میکنه؛ اما بعضی از اونا دلایل محکم و قانع کننده‌ای هستن که تو ادامه‌ی مقاله بهشون اشاره کرده‌ایم.

پیچیدگی ساخت ربات واتساپ : حتی اگه کاربر معمولی واتساپ باشید، تا حالا اسم الگوریتم‌های واتساپ به گوشتون خورده. واتساپ به شدت مخالف ربات‌های واتساپیه؛ به همین دلیل، الگوریتم‌هایی طراحی کرده که این ربات‌ها رو تشخیص بدن و به قدری این الگوریتم‌ها قدرتمند عمل می‌کنن که با کوچکترین خطا ربات‌ها رو تشخیص میدن.

ربات‌های ارسال تبلیغات در واتساپ باید به حدی پیشرفته باشن که تو دام این الگوریتم‌ها نیفتن. بنابراین، برای ساخت این ربات‌ها، به یه تیم برنامه نویس حرفه‌ای نیاز هست.

هزینه‌ی ساخت بالا

ساخت ربات‌های واتساپ به قدری هزینه‌بر هستش که حتی نمیشه تصور کرد که کسی بخواد براش هزینه صرف کنه و اون رو رایگان در اختیار بقیه قرار بده.

هزینه‌هایی که برای ساخت ربات واتساپ لازمه، صرفه تیم برنامه‌نویس، منابع فیزیکی، پایگاه‌های داده و خیلی موارد دیگه میشه.

به‌روز رسانی دائمی

واتساپ قابلیت‌ها و الگوریتم‌های خودش رو هر چند وقت یکبار بروز رسانی میکنه. بنابراین، ربات‌های واتساپ هم باید خودشون رو با این تغییرها مطابقت بدن. با این توصیف، ساخت ربات واتساپ به این صورت نیست که ربات رو تو یه بازه‌ای از زمان درستش کرد و تا آخر بشه ازش استفاده کرد. بلکه، یه تیم برنامه نویسی لازمه که همیشه ربات ساخته شده رو آپدیت و تغییر بدن.

نیاز به تیم پشتیبانی دائمی

تقریبا میشه گفت که اکثر اپلیکیشن‌هایی که سرویس‌های اشتراکی ارائه میدن، نیازمند پشتیبانی آنلاین و دائمی هستن. این مورد از دو جهت حائزه اهمیته، یکی اینکه اگر مشتری در طول کار با سرویس مورد نظر دچار مشکل بشه یا سرویس از کار افتاده باشه، بتونن مشکل اون کاربر رو حل کنن. مورد دیگر، به‌دست آوردن اعتماد مشتری‌هاست.

همینطور که میدونین برای استفاده از ربات واتساپ، لازمه که اطلاعات حسای خودتون رو احراز هویت کنین. یعنی، تیم سازنده‌ی ربات به اطلاعات حسابتون دسترسی خواهند داشت. حالا اگه این تیم نخواد محصول خودش رو پشتیبانی کنه، به ندرت پیدا میشه کسی که بخواد اطلاعات حسابشو در اختیار این تیم بزاره.

همانطور که مشاهده کردین وجود تیم پشتیبانی برام ربات واتساپ الزامیه و میدونیم نگهداری یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای، بسیار هزینه‌بر و زمان‌بره.

چرا برخی افراد به شما ربات رایگان ارائه می‌دن؟

ممکنه الان براتون سوال پیش بیاد که خب پس چرا هنوز ربات رایگان واتساپ وجود داره؟ بله درسته، هنوز هستن کسایی که با استفاده از تله‌ی ربات رایگان واتساپ، عده‌ای رو به دام خودشون میندازن و ازشون سوء استفاده میکنن. در ادامه‌ی مقاله دلایلی رو که یه عده‌ای حاضر میشن ربات رایگان در اختیار مردم قرار بدن رو گفته‌ایم.

سوء استفاده از اطلاعات شخصی

همونطور که تو بخش قبل گفتیم و خودتون هم میدونین، برای استفاده از ربات واتساپ لازمه که اطلاعات حسابتون رو وارد کنین. به همین راحتی تیم سازنده‌ی ربات میتونه به اطلاعات حسابتون دسترسی داشته باشه، میتونن حسابتون رو از دسترستون خارج کنن و یا از هویتتون سوء استفاده کنن.

ارائه‌ی سرویس‌های غیر استاندارد

ربات‌هایی هم هستن که واقعا رایگان باشن و هیچ نقشه‌ی شومی پشتشون پنهان نشده باشه، اما این ربات‌ها عملکرد درستی ندارن. با هر آپدیت واتساپ به‌روز رسانی نمیشن و فعالیت‌هایی که انجام میدن، به‌راحتی از طرف الگوریتم‌های واتساپ تشخیص داده میشن. بنابراین، علاوه‌بر اینکه تو رشد پیجتون موثر باشن، بلکه باعث نابودی حساب کاربری هم میشن.

دریافت هزینه‌ی ربات با پرداخت درون برنامه‌ای

دیدین برنامه‌هایی رو که تا میاین از یکی از قابلیت‌هاش استفاده کنین، پیام میده که باید از نسخه‌ی پولیش استفاده کنین؟ این ربات‌ها هم دقیقا مثل همین برنامه‌ها هستن نسخه‌ی رایگانش رو که هیچ امکانات قابل توجهی نداره رو در اختیار مردم میزارن. وقتی کاربرها گول رایگان بودن اون رو میخورن و دانلودش میکنن، برای فعال کردن هر یک از قابلیت‌هاش باید پول پرداخت کنن.

سخن آخر..

در این مقاله ما تمام دلایلی رو که امکان وجود ربات رایگان استاندارد واتساپ رو رد میکنه، گفته‌ایم. همچنین، گفتیم که با وجود دلایل مطرح شده، چطور ممکنه ربات رایگان وجود داشته باشه. امیدواریم با خوندن این مقاله بتونین درست تصمیم بگیرین و تو دام این حقه‌های تبلیغاتی نیفتین.

اگه تجربه‌ی استفاده از ربات‌های رایگان واتساپ رو دارین و یا هنوز متقاعد نشدین و میخواین ازشون استفاده کنین دلایل خودتون رو تو قسمت نظرات باهامون درمیون بزارین.

راستی اگه از این مقالمون خوشتون اومد ما رو تو اینستاگرام دنبال کنین، ما مقاله‌های آموزشی و کاربردی جالبی رو در مورد کسب و کار آنلاین یا به اصطلاح دیجیتا مارکتینگ، تو صفحمون قرار میدیم.

ممنون که ما رو همراهی می‌کنین!

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *