چگونه پیام حذف شده در واتساپ را بخوانیم ؟ [2 روش]

عمومیدر

چگونه پیام های حذف شده واتساپ را بخوانیم؟ [2 روش]

 

قبل از آموزش (چگونه پیام حذف شده در واتساپ را بخوانیم؟ ) یه توضیح کلی درباره این قابلیت بهتون میدیم، اپلیکیشن پیام رسان محبوب واتساپ که متعلق به فیس بوک است چندی پیش قابلیت جدیدی را اضافه کرد که به کاربران اجازه می دهد پیام های چت های فردی و همچنین چت گروهی در عرض یک ساعت را حذف کنند و این ویژگی در سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز در دسترس است. ویژگی پیام‌های ارسال‌نشده واتساپ با هشدارهایی همراه است، مانند اینکه گیرندگان متوجه می‌شوند که شما پیامی را حذف کرده‌اید، زیرا به جای پیام حذف شده، «این پیام حذف شد» نمایش داده می‌شود.

اگر اشتباه املایی مرتکب شده باشید یا اگر پیام را ناخواسته ارسال کرده باشید، این ویژگی در واقع برای یادآوری پیام مفید است. با این حال، اگر می‌خواهید پیام‌های حذف شده WhatsApp را ببینید، چند راه حل وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد.

چگونه پیام حذف شده در واتساپ را بخوانیم ؟ [2 روش] ( پیام حذف شده در واتساپ )

1. پیام حذف شده واتساپ را با استفاده از پشتیبان گیری چت WhatsApp بخوانید

اگر به طور تصادفی چتی را که می‌خواهید بازیابی کنید حذف کرده‌اید، می‌توانید با کمک پشتیبان‌گیری از چت واتساپ که به‌طور پیش‌فرض هر شب ساعت 2 بامداد انجام می‌شود، این کار را انجام دهید. می توانید دفعات پشتیبان گیری را به روزانه، هفتگی یا ماهانه تغییر دهید. با این حال، انتخاب روزانه به عنوان پشتیبان پیش فرض ترجیحی توصیه می‌شود، زیرا می‌توانید چت‌ها را قبل از پشتیبان‌گیری بعدی در ساعت 2 بامداد بازیابی کنید.

برای بازیابی چت های حذف شده واتساپ، مراحل زیر را دنبال کنید:

2. پیام حذف شده را با استفاده از برنامه های جانبی بخوانید

برای خواندن پیام های حذف شده WhatsApp، می توانید از برنامه های جانبی استفاده کنید. برنامه های زیادی در فروشگاه Google Play وجود دارد که به شما امکان می دهد پیام های WhatsApp را پس از اینکه شما یا فرستنده آن را حذف کرد، بازیابی کنید. این برنامه‌ها گزارشی از اعلان‌ های شما را که در Notification سیستم اندروید ذخیره می‌شوند، نگهداری می‌کنند.

یک برنامه محبوب به نام “WhatsRemoved+” وجود دارد که می توانید از آن برای خواندن پیام های حذف شده WhatsApp استفاده کنید. با بیش از 5 میلیون دانلود، این برنامه فقط برای کاربران اندروید و نه برای کاربران iOS در دسترس است. همچنین این برنامه برای خواندن پیام‌های حذف شده واتساپ حاوی تبلیغات است و می‌توانید با خرید اشتراک پریمیوم برنامه، آن‌ها را حذف کنید.

پیام های حذف شده را با استفاده از برنامه WhatsRemoved+ بخوانید

چگونه پیام حذف شده در واتساپ را بخوانیم ؟ [2 روش]
  1. برنامه را از گوگل پلی استور دانلود و نصب کنید.
  2. با شرایط و ضوابط همانطور که در صفحه نمایش خواسته می شود موافقت کنید و اجازه دسترسی به اعلان ها را بدهید.
  3. WhatsApp را از لیست برنامه ها برای خواندن پیام های حذف شده انتخاب کنید.
  4. اکنون، هر زمان که شخصی پیامی را که برای شما ارسال شده حذف کند، یک اعلان از برنامه دریافت خواهید کرد.
  5. برای خواندن پیام حذف شده واتساپ، اعلان را باز کنید و روی تب “تشخیص داده شده” ضربه بزنید.
  6. از آنجا می توانید پیام حذف شده را حتی پس از حذف آن توسط فرستنده بخوانید.

علاوه بر WhatsRemoved+، چندین برنامه دیگر وجود دارد که می‌توانید از آنها برای خواندن پیام های حذف شده واتساپ استفاده کنید.

همچنین، پس از راه‌اندازی مجدد گوشی هوشمند، گزارش اعلان‌ها از سیستم اندروید پاک می‌شود و بازیابی پیام‌ها را حتی در صورت استفاده از برنامه‌های جانبی غیرممکن می‌کند.

پس از خواندن این مطلب اگر سوالی براتون پیش آمده حتما با ما در میان بذارید تا به سوال های شما پاسخ دهیم و حتما بعد مطلب به مقاله دیگر ما که در مورد ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ به صورت کامل توضیح دادیم مراجعه کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *