ارسال پیام محو شونده در واتساپ [100% کاربردی]

ترفند واتساپ, عمومیدر

قابلیت حذف خودکار پیام‌ها تحت عنوان ارسال پیام محو شونده در واتساپ (Disappearing Messages) به نسخه جدید خود اضافه کرد و رسما این قابلیت را آغاز کرده. این ویژگی‌ها که تحت عنوان پیام‌های خود حذف‌ شونده شناخته می‌شود و در چند شبکه اجتماعی نیز استفاده شده، برای اولین در نسخه بتای واتساپ اضافه شده.

چگونه ارسال پیام محو شونده در واتساپ داشته باشیم؟

همون‌طور که گفتیم حدود سه ماه قبل، گزارش‌هایی درباره ظهور قابلیت آزمایشی Disappearing Messages در واتساپ منتشر شد و به بیان‌ساده‌تر این قابلیت به کاربر اجازه فرستادن پیام‌هایی رو می‌ده که از گفتگو پس از 5 ثانیه یا یک ساعت خودکار ناپدید خواهند شد.

 

پس از آپدیت جدید و اضافه شدن حالت شبانه (Dark Mode) به پیام رسان واتساپ، حالا نوبت به قابلیت حذف خودکار و زمان‌بندی شده پیام‌ها رسیده؛ اگه سوال کنید که پیام‌های محو شونده واتساپ چه هست؟ باید بگیم وقتی که این قابلیت رو فعال کنید، مدتی بعد از اینکه گیرنده پیام شما رو خوند، پیام محو یا به عبارتی مخفی می‌شه!

در اینجا ما یک راهنمای گام به گام داریم تا به شما نحوه ارسال پیام محو شونده در واتساپ با قابلیت حذف خودکار رو آموزش بدیم.

بروزرسانی به واتساپ بتا:
مراحل ارسال پیام های با قابلیت حذف خودکار از واتس اپ (WhatsApp):

ارسال پیام محو شونده در واتساپ

ارسال پیام محو شونده در واتساپ [100% کاربردی]

البته گفته می‌شه در حال حاضر و با توجه به آزمایشی بودن این قابلیت ایراداتی هم داره، از جمله این‌که در برخی از موارد پیام‌های خاص به طور کامل حذف نمی‌شن و اگر کاربر طرف مقابل، به یک پیامی که قرار هست حذف بشه، پاسخ بده و یا به اصطلاح ریپلای کنه، نسخه نقل شده پس از محدودیت زمانی هفت روز باقی خواهد موند! و این مسئله درباره پیام‌های فورواردی هم صدق می‌کنه.

و در پایان براساس گزارش بیزنس اینسایدر، آزمایش پیام‌های محوشونده از سوی واتساپ مثال دیگه‌ای از تلاش فیس‌بوک (شرکت مادر واتساپ) برای کپی کردن قابلیتی هست که توسط اسنپ چت محبوب شد و فیسبوک به دفعات در گذشته بابت این اقداماتش مورد انتقاد قرار گرفته.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *