ارسال پیام انبوه در واتساپ [100% رایگان]

کسب و کاردر

ارسال پیام انبوه در واتساپ [100% رایگان]

 

نظر شما درباره جمله روبرو چیه؟ ارسال پیام انبوه رایگان از طریق واتس اپ

آدم‌های زیادی با دلایل مختلف، دنبال راهی برای ارسال پیام طریق اینترنت هستند. و همانطور که می‌دانید این کار به همین راحتی‌ها با موبایل ممکن نیست، اما برخی افراد انگیزه دیگری دارند و ترجیح می‌دهند پیام خودشون رو از طریق واتساپ ارسال کنن.

در هر صورت، با هر انگیزه‌ای که برای ارسال پیام و بازاریابی اینترنتی داشته باشید، تنها یک راه پیش روی شماست و آن استفاده از پیام انبوه از طریق واتساپ است.

البته اجازه دهید در همین ابتدای مطلب یک واقعیت را به شما بگویم، اگر جایی دیدید که سایت بی‌نام و نشان خدمات ارسال پیام رایگان از طریق واتساپ یا پیامک ارائه می‌کند به آن شک کنید. سایت‌های بی نام و نشان و بدون مجوز یا کار نمی‌کنند یا اینکه از اطلاعات شما سوء‌ استفاده خواهند کرد. به زبان ساده، مطمئن‌ترین راه ارسال پیام از طریق اینترنت استفاده از پیام انبوه واتس اپ است و در این مقاله نحوه ارسال پیام با واتساپ را به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد.

ارسال پیام از طریق واتساپ چیست؟

شما میتونید از طرق واتساپ خودتون به صورت خودکار هر پیامی مثل تبلیغات، معرفی محصول یا خدمات خودتون، کد تخفیف، پیام تبریک تولد و … برای هر صنفی که شما یخواید، از طریق واتساپ به صورت نفر به نفر ارسال کنید.

اگر صاحب کسب‌ و کاری هستید و می‌خواهید از بازاریابی واتساپی استفاده کنید، با ما تماس بگیرید یا درخواست خودتون رو ثبت کنید تا ما باهاتون تماس بگیریم.

چگونه با واتساپ پیام انبوه ارسال کنیم؟

برای ارسال پیام اول از همه با مشاوره با کارشناس‌های ما کسب و کارتون رو بررسی میکنیم و بعد لیست شماره مشتریان و مخاطبانی که به خدمات یا محصول شما احتیاج دارن رو استخراج میکنیم و بعد با خط خود شما شروع به ارسال پیام میکنیم.

با کاربردهای پیام انبوه واتساپ بیشتر آشنا شوید

اولین شبکه اجتماعی هست که تا حالا کسی داخلش تبلیغ انجام نداده

بعد از پیامک اولین پلتفرم تبلیغاتی هست که میتونید به صورت نفر به نفر تبلیغ ارسال کنید

میتونید مستقیم با مشتریای خودتون صحبت کنید و به سوالاتشون جواب بدید

بر خلاف پیامک محدودیت کارکتر ندارید و میتونید عکس یا حتی ویدیو هم ارسال کنید

روزانه صدها نفر با کسب و کار شما آشنا میشن

پیام شما برای همیشه در دسترس مشتری ها خواهد بود

 

ارسال پیام انبوه در واتساپ [100% رایگان]

پیام انبوه واتساپ ، بهترین انتخاب برای بازاریابی اینترنتی

بسیاری از کسب‌وکارها برای ارسال تبلیغات از طریق واتساپ، واتساپر شرکت ترز رایان را انتخاب کردند و ما با ده سال سابقه همراه بسیاری از برندهای ایرانی در عرصه بازاریابی پیامکی و اینترنتی بودیم. برای دریافت فوری مشاوره برای ارسال پیام انبوه واتساپ فقط کافیست در صفحه اصلی واتساپر  یا در فرم پایین مشخصات خودتون را وارد کنید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی‌ کنند.

 

ارسال پیام انبوه رایگان از طریق واتساپ

 

خب ما یه جشنواره ای گذاشتیم به ازای هر ده هزار پیام واتساپی که سفارش میدید ما هزار تا پیام هم بصورت رایگان براتون ارسال میکنیم .

 

ارسال پیام انبوه در واتساپ [100% رایگان]

 

برای مشاوره رایگان فرم زیر رو پر کنید تا باهاتون تماس بگیرید:

 


درخواست مشاوره رایگان

بازاریابی و تبلیغات واتساپ

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *