ارسال تبلیغات انبوه به خارج از کشور برای جذب مشتری

عمومیدر

قبل از صحبت در مورد ارسال تبلیغات انبوه به خارج از کشور باید به این نکته توجه کنیم یکی از بزرگترین نگرانی‌های هر برند یا شرکتی که قراره محصول یا خدماتی رو شروع کنه، جذب مشتری هست امروزه باید باور کنید که بازار شما بزرگتر از محله ، شهر و حتی کشوری است که در آن حضور دارید.

همانطور که میدانید در عصر حاضر، دسترسی و جذب مشتریان خارجی که در آن سوی دنیا قرار دارند، بسیار آسان تر از قبل شده است، پس بهتر است خود را به مشتریان در سطح شهر و کشور محدود نکنید.

ابزارهای مختلفی هم در دسترس هستند تا از طریق آن بتوانید مشتریان خارجی را پیدا و جذب کنید. ما در اینجا به جذب مشتری در خارج از طریق واتساپ کشور نگاهی می اندازیم.

شما با واتساپ قادر هستید از طریق اینترنت به خارج از کشور پیام ارسال کنید و سامانه واتساپر قابلیت ارسال پیام به شماره‌های خارج کشور را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارسال پیام واتساپی به خارج از کشور با روش ارسال پیام تکی برای یک شخص می‌باشد و پیام شما برای تمام شماره ها به صورت نفر به نفر ارسال میشه

با واتساپ به بیشتر از 150 کشور از جمله امریکا، آلمان، کانادا، چین، ترکیه، عراق و… پیام واتساپی ارسال کنید.

ارسال تبلیغات انبوه به خارج از کشور برای جذب مشتری

 

ارسال پیام واتساپی با انتخاب بانک شماره موبایل

ما به شما کمک خواهیم کرد به شماره های سراسر دنیا با واتساپ پیام ارسال نمایید. ما دست شما را برای انتخاب مخاطبین هدف تان باز می‌گذاریم تا از بین شماره های همراه که در بانک اطلاعاتی قرار دارند، محدوده مشخصی را فیلتر کرده و پیامک تبلیغاتی خود را برای آن گروه ارسال کنید. به عنوان مثال اگر شغل شما تولید محصولات ساختمانی است می توانیم به انبوه سازان و یا ساختمان ساز های کشور آلمان پیام واتساپی ارسال کنیم

حالا برای ارسال تبلیغات انبوه به خارج از کشور برای جذب مشتری چیکارکنیم؟

اگر برای ارسال پیام واتساپی به خارج از ایران سوالی در ذهن شما باقی مانده است می‌توانید با ما با شماره ۰۹۱۱۶۴۲۰۳۱۹ تماس بگیرید یا در بخش پایین شماره خود را وارد کنید تا مشاور های ما با شما تماس بگیرن تا شما را در مورد ارسال پیام انبوه واتساپی به خارج  از ایران راهنمایی کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *