ارسال به بلک لیست برای استارتاپ ها حل شد

عمومی, کسب و کاردر

ارسال به بلک لیست واتساپ مشکل شما را حل میکند. همانطور که میدانید روز به روز استارتاپ های جدیدی در حوزه های مختلف کسب و کار شروع به فعالیت می کنند و مشکلات و موانع راه آنها بیشتر و بیشتر می شود. استارتاپ ها کسب و کار هایی نوپا هستند که با نوآوری و تلاش توانسته اند ایده یا سبکی جدید پیاده سازی کنند. از این رو استارتاپ ها برای معرفی و دیده شدن، باید روی تبلیغات خود کار کنند. یکی از روش های مناسب، بازاریابی واتساپ می باشد. امروز میخواهیم در مورد فواید واتساپ برای استارتاپ ها بپردازیم…

ارسال به بلک لیست واتساپ

واتساپ به برندینگ و بازاریابی استارتاپ ها کمک می کند

مخاطب شما با مشاهده لوگو، وبسایت و یا بسته بندی شما، با برندتان آشنا می شود و به مرور زمان ارتباط برقرار می کند. برای معرفی برند روش های مختلفی وجود دارد که هر کدامیک از آنها به اندازه ای تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال، بیلبورد رسان ای پر بازدید است که دیده شدن آن به منطقه جغرافیایی و میزان عبور و مرور از آن منطقه بستگی دارد.

رپورتاژ آگهی، تبلیغات سوشال مدیا، ایمیل مارکتینگ و حتی تبلیغات تلویزیونی با حجم بالای مخاطب خود، نیاز به ابزاری برای اطلاع رسانی همه گیر دارند. اینجاست که واتساپ با درصد بسیار بالای بازدید می تواند این تبلیغات را پر رنگ تر جلوه دهد. به عنوان مثال یک مصاحبه بسیار مهم و یا قرعه کشی بزرگ شما در تلویزیون تنها با اطلاع رسانی واتساپی می تواند توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند.

 

ارسال به بلک لیست برای استارتاپ ها حل شد

تصور کنید یک استارتاپ، اپلیکیشن تخصصی پزشکی تولید کرده است که امکانات و ویژگی های جدیدی برای پزشکان دارد. به نظر شما کدام یک از روش های معرفی و تبلیغات میتواند نظر پزشکان را به خود جلب کند؟ آیا بیلبورد و یا سوشال مدیا میتواند به این وسعت عمل کند؟ مسلما خیر! اما واتساپ بهترین روش برای ارتباط مستقیم با این قشر است.

ارسال پیام انبوه با واتساپ بسیار کار آمد است به این شرط که درست استفاده شود! شما توسط واتساپ میتوانید به برندینگ استارتاپ خود کمک شایانی کنید. واتساپ برای استارتاپ ها میتواند بهترین گزینه باشد چرا که با کمترین هزینه میتوان تبلیغات گسترده تر و تاثیرگذار تری انجام داد.

واتساپ برای ارسال به بلک لیست

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، ارسال پیامک به کسانی است که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید این مقاله را بخوانید:

شما برای اینکه بتوانید از طریق واتساپا به همه مخاطبان خود از جمله کسانی که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند (لیست سیاه) ارسال کنید.

اگر شرکت ثبت شده ندارید، نگران نباشید! با واتساپ شما میتوانی برای ارسال پیام های تان استفاده کنید.

کلام آخر

اگر شما هم یک کسب و کار نوپا دارید که برای قوت گرفتن آن نیاز به همکاری با مجموعه های متخصص دارید، پیشنهاد ما به شما همکاری با واتساپر است. واتساپ با در اختیار گذاشتن امکانات و قابلیت های ویژه به شما کمک می کند تا ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید آن هم با کمترین تعرفه ارسال در سطح کشور!

اگر برای ارسال پیام واتساپی سوالی در ذهن شما باقی مانده است می‌توانید با ما با شماره ۰۹۱۱۶۴۲۰۳۱۹ تماس بگیرید یا در بخش پایین شماره خود را وارد کنید تا مشاور های ما با شما تماس بگیرن تا شما را در مورد ارسال پیام واتساپ شما را راهنمایی کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *